Tags

Køkkenrenovering

Køkkenrenovering

10 Tips til en vellykket Ezine reklame
750
Når det drejer sig om reklame, jeg har prøvet næsten alt. Jeg har prøvet gratis klassificeret ad steder, jeg har prøvet Fishery Agency steder, jeg prøvede banner udvekslingsprogrammer.
Resultaterne? Ikke meget.
Jeg var træt af at høre, at internettet er det største marked i menneskets historie. Måske, men hvor kan jeg finde disse millioner af mennesker?

Køkkenrenovering

Tjen penge Online, arbejde hjemme, tjene penge og Home forretning.
Når det drejer sig om reklame, Køkkenrenovering, jeg har prøvet næsten alt. Jeg har prøvet gratis klassificeret ad steder, jeg har prøvet Fishery Agency steder, jeg prøvede banner udvekslingsprogrammer.
Resultaterne? Ikke meget.
Jeg var træt af at høre, at internettet er det største marked i menneskets historie. Måske, men hvor kan jeg finde disse millioner af mennesker?
De svar, jeg opdagede, ezine reklamer.
Ezines kaldes sommetider “opt-in” -lister, fordi alle, der modtager en ezine har valgt at gøre det.

Køkkenrenovering

Køkkenrenovering

Køkkenrenovering

Og derfor ezine reklame får resultater. Folk læser ezines og de vil læse din annonce. Og hvis du har matchet den ezine for det produkt du sælger, Køkkenrenovering, du har nået din målgruppe.
I øjeblikket er der ca. 90.000 ezines udgives hver måned. Så uanset hvad du sælger, er der højst sandsynligt et ezine der vil tage din annonce direkte til publikum du ønsker at nå.
Ezine reklame er ikke kun effektiv, det er billigt. 5 Linje ad i et at ezine går til 3000 mennesker kommer til at koste mellem $5 og $20 pr spørgsmål.
Som hovedregel får du altid mindst tilbage til ad, og oftest langt mere. Så der er meget lille risiko.
Men der er nogle tip til succesfuld ezine reklamer. Her er de:
1. Den første og vigtigste regel er: “Styr din ads!” siger du sætter en annonce i 5 forskellige ezines og få hundrede svar. Hvis du ikke registrerer dine reklamer, Køkkenrenovering, behøver du ikke vide, hvilken ezines var at trække svar og der ikke var.

Køkkenrenovering

Men hvordan kan du holde styr på jeres reklamer?
Derefter, Køkkenrenovering, når du får et svar med “ezineA” i emnefeltet, så ved du hvor ezine det kom fra.
Til en URL, det samme princip:
Men hvis du har tænkt dig at kode din URL-adresser, skal du bruge en god webstats program til sporing af kodede URL-adresser. Her er en anden måde at kode din URL: for hver ezine ad, oprette en dublet af din hjemmeside og navn på siden efter ezine, at din annonce vises i. Så hvis reklamen er opfoert i EzineA

2. Mål dit publikum. Det kan synes indlysende, Køkkenrenovering, men nogle annoncører glemme. Hvis du sælger en web-marketing jo ikke reklamere i en ezine der omhandler aktieoptioner; de sikkert ikke være interesseret.

Køkkenrenovering

Brug “emner” i en eventuel ezine directory til at finde ezines der relaterer til det produkt du sælger. Du kan finde en liste over 56 ezine biblioteker i “det fri bibliotek af Ezines’ på:
3.

Køkkenrenovering

