Tags

, , ,

Indretningsarkitekt Tømrer Tømrerfirma i København

Oversigt over ønskede læringsudbytte
Som diskuteret med hvert trin ovenfor er visse læringsresultater ønskede gennem dette syv uger projekt. Det er vigtigt at konsolidere og sammenfatte disse læringsresultater.
præsentere Sig selv
Flere studerende henvender sig til mig i begyndelsen af semestret med deres frygt for at tale til et publikum. Jeg præsentere dem muligheder, gennem forskellige trin i denne proces, til forskellige former for mundtlig kommunikation. De præsenterer deres styrker som designere under designer pladser, kommunikere med klienter én-til-en i løbet af en række møder, og endelig præsenterer deres projekter til jævnaldrende og en jury.
Etablering af relationer med kunder
Da dette er det første semester, er de fleste elever ikke bekendt med deres klassekammerater. Gennem dette projekt lærer de at etablere relationer med kunder, som de kan mødes for første gang. Jeg vil opfordre dem til at prøve at forstå deres kunders personlige og sociale livsstil til effektivt at konceptualisere og udvikle den ideelle design, der passer deres klient.
Stille de rigtige spørgsmål

Indretningsarkitekt Tømrer Tømrerfirma i København
Et vigtigt aspekt af dette projekt er at lære de studerende at formatere deres spørgsmål til klienten, så de kan de relevante oplysninger om deres design. Ofte jeg quiz designerne om deres klienter livsstil, stille spørgsmål som, hvor ofte din klient butik for dagligvarer, hvor ofte de underholde, og hvor mange gæster, har de grill i baghaven eller sidde en formel borddækning, og hvad er deres normale aktiviteter. Dette hjælper eleverne til at forstå, i hvilket omfang kunders livsstil indflydelse på design beslutninger.
omsætningen af ​​oplysninger
Studerende gennemføre adskillige skridt til at erhverve information og meninger fra kunder. Andre faser af projektet er rettet mod at undervise eleverne til at assimilere og omsætter den information, de får ind i design beslutninger. Efter at have identificeret deres klients sociale og personlige livsstil, lærer eleverne at lave den ideelle design beslutninger til støtte for livsstil.
ansvar
Studerende tager ansvar som designer og som en klient. De forventes at være til stede i klassen de dage af planlagte møder, og bringe den tildelte arbejde til diskussion den dag. Jeg giver kunderne mulighed for at affyre deres designere hvis designeren er at være yderst uansvarligt. Jeg vil opfordre eleverne til at lære at løse spørgsmålet om uansvarlighed fra deres designere eller deres kunder. Studerende identificere, at interiør design er et erhverv, og de ​​forventes at optræde som fagfolk, der ikke forrentes, hvis de ikke producerer tildelt arbejde i den fastsatte tidsramme.
Indretningsarkitekt

Tømrer

Tømrerfirma
udfordringer
Selvom designet indledende niveau, dette projekt er ambitiøst i de resultater, den ønsker. Det giver også flere udfordringer til de studerende, som føjer til lærerig oplevelse og forhåbentlig forberede dem for resten af ​​deres program og erhverv.
Varierende Æstetiske følelser
Studerende er ofte udvalgt af kunder, der har ekstremt forskellige præferencer og æstetiske følelser end dem. Som designere de står over for den udfordring at tilpasse deres design dom med kundernes insisteren, ønsker og kan lide. En elev engang bragt en 400 kvadratmeter stue, spisestue og køkken plads og spurgte hende designer til at oprette lobbyen på Bellagio i Las Vegas i det rum. Andre designere bliver udfordret af farve og stof valg præsenteret af deres kunder, der ikke tilpasse sig deres personlige dømmekraft.

Reklamer