Tags

, , ,

Dekoratør Byggefirma Byggetilbud i København

Dekoratør Byggefirma Byggetilbud i København

Trin 10: Design Udvikling
Baseret på tilbagemeldinger fra kunderne hver elev videreudvikler deres designs og provenuet til udførelser for rummene. Designere vælge gulve, væg overflade, loft overflade, gardiner, møbler, polstring, kunst, tilbehør lysarmaturer og andre iøjnefaldende elementer til deres designs. De studerende forventes at lære design processen og begrundelser for valg af en række forskellige finish.
Trin 11: Præsentation Tegninger
Hver designer udarbejder et sæt præsentation tegninger, herunder grundplan, opstalter og perspektiver. De forbereder præsentation bestyrelser med deres tegninger, inspiration fotografier og materialer udvalgt for deres kunders plads. Da de fleste studerende ikke har taget udarbejdelse eller perspektivtegning klasser forud for denne klasse, kan tegningerne blive skitseret eller trækkes på millimeterpapir. Instruktøren giver en kort forelæsning om de grundlæggende principper for et point perspektiver og studerende opfordres til at forsøge det samme. Eleverne opfordres også til at undersøge mulighederne for at gøre deres præsentationer mere tiltrækkende for kunderne ved at inkludere farve på deres tegninger, og organisere deres bestyrelser til at appellere til beskueren. Eleverne lærer at skabe titelblokke, organisere boards, nuværende materialeprøver, og teknikker til design kommunikation.

Dekoratø

Byggefirma

Byggetilbud
Trin 12: Kjole til succes Foredrag
Departementet for Familie og Forbrugeranliggender Fakultet, hvor indretning er beliggende, omfatter også Apparel Design og reklameartikler. En instruktør fra dette område giver en forelæsning for de studerende om dressing til faglige møder, interviews og præsentationer. Eleverne lærer at være bevidst om den måde, de præsenterer sig selv og forventes at klæde sig professionelt til næste fase af projektet, mundtlige oplæg til jury og kammerater.
Trin 13: mundtlige fremlæggelser
Hver designer præsenterer deres design til et panel bestående af en indbudt indretningsarkitekt fra området, instruktøren og deres klient. Studerende får cirka 5 minutter til at præsentere fremtrædende aspekter af deres design. De får feedback fra panelet på deres design beslutninger og besvare spørgsmål. Den inviterede designer og instruktør refererer til kunderne om de krav, der blev præsenteret for designeren.
De læringsresultater ønskede på dette stadium omfatte udvikling af kommunikations evner og lære at fortælle en historie”, som de præsenterer deres design og materialevalg til panelet og deres jævnaldrende. Eleverne lærer at identificere de vigtigste træk ved deres design, begrunde design beslutninger, og taler før et panel. De lærer også at forstå forskellen mellem kritik og kritik, og derfor være overbevist om deres beslutninger ved kortlægningen af ​​de konstruktive kommentarer fra kritik, de modtager.

Dekoratør Byggefirma Byggetilbud i København

Trin 14: Peer Evaluering
Hver elev, som kunden er forpligtet til at skrive en evaluering for deres designere. Denne evaluering faktorer i instruktørens vurdering af design. Klienterne bliver bedt om at svare på tre spørgsmål:
1. Er designet imødekomme de krav og præferencer, som du præsenteret for din designer?
2. Har designeren kommunikere ideer professionelt og tydeligt?
3. Vil du leje denne designer igen eller anbefale denne designer til andre?
Gennem dette trin studerende forventes at lære at vurdere design og design evner af deres jævnaldrende. Evalueringerne deles ikke med designere, således at kunderne frit kan udtrykke deres meninger om deres designere.

Advertisements