Tags

, , ,

boligindretning arkitektforbundet havearkitekt arkitekter indretningsarkitekt i københavn

Trin 4: Designerkundemøde
Hver designer opfylder deres respektive kunder i 20-30 minutter, og de opfordres til at give nogle tanker om de spørgsmål, de bør spørge deres klient til klart at forstå kundernes behov og præferencer. Instruktøren indskyder møder for at vejlede de projekterende om de spørgsmål, de stiller. Kunderne giver deres respektive designere med en målt tegning af deres stue, spisestue og køkken plads på millimeterpapir. Graf papir er valgt som medie til at tegne, fordi de fleste elever i klassen ikke har taget den arkitektoniske udformning klassen. Grafen papir giver eleverne en idé om omfanget og proportioner.

boligindretning arkitektforbundet havearkitekt arkitekter indretningsarkitekt i københavn


De læringsresultater ønskede fra dette trin indbefatter at forstå de rigtige spørgsmål at stille kunder, lære at udføre et professionelt møde, etablering af kontakt og rapport med kunder, og assimilere oplysninger indhentet fra kundernes svar.
Alle ovenstående trin er udført i den første uge. De følgende trin er udført i de efterfølgende seks uger semesteret.
Trin 5: Programmeringsmæssige Krav
Hver designer udarbejder en liste over de programmæssige krav baseret oplysninger indhentet fra kunder. De studerende forventes at lære programmering kriterier og præsentere det samme.
Trin 6: Koncept Statement
Designere udvikle konceptet erklæringer til deres kunders projekter. De opfordres til at afspejle deres kunders sociale og personlige livsstil og æstetiske præferencer i udviklingen af ​​deres designkoncepter. Læringsresultater til dette trin omfatter udvikling designkoncepter, der er befordrende for kundernes behov, præferencer og livsstil; og kommunikere konceptuelle ideer til kunderne.
Trin 7: Udvikle Skematisk Design
Instruktøren guider eleverne gennem rummet planlægning og møbler layout deres kunders rum, især den levende og spiseplads. Eleverne bliver bedt om at designe de overgangsperioder rum støder op til køkkenet, men er ikke forpligtet til detaljer layoutet af køkkenet, da det er uden for rammerne af et projekt på dette niveau. De studerende forventes at lære plads planlægning, design overvejelser og oversætte kundens behov. De opfordres til at tænke over deres design beslutninger og begrunde det samme baseret på deres kunders behov.
Trin 8: kundemøde
Et formelt møde er planlagt mellem designerne og deres respektive kunder i løbet af en klasse-session, som regel den 3. møde i dette projekt. Designere diskutere deres skematiske design med deres kunder og få deres svar på den retning, bliver taget. Læringsudbyttet ønskes på dette trin er evnen til at kommunikere design ideer til kunderne.
Trin 9: kundemøde Resumé
Hver designer skriver et kundemøde resumé baseret på deres møde med klienten. Intentionen bag bl.a. dette skridt i projektet er at forklare betydningen af ​​dokumentation for de studerende.

boligindretning arkitektforbundet havearkitekt arkitekter i københavn

Advertisements